Hey!
Heräsin aamulla kun puhelimeni soi ja ihmettelin numeroa vastasin ja siellä oli nainen joka oli lukenut työhakemukseni ja sovittiin että, menen huomenna työhaastatteluun klo:14:00!
Olen niin iloinen koska, olin eilen jättänyt hakemuksen ja tänään aamusta heti soitettiin, mikä mun mielestä tarkoittaa hyvää jo tässä vaiheessa.
Hakemukseni oli lyhyt ja ytimekäs.
Joten nyt on hyvä olla :D
torstai, 5. kesäkuu 2008
Kommentit